sâmbătă, 24 aprilie 2010

SCOALA DE ATENTIE

ADRIAN NUTA


din cuprins: cartea Infinitl mic,iubindu-l pe cel Mare



*Sunt preocupat pana la fascinatie de spiritualitate si psihologie.
*Cred ca viata are in inima ei un principiu fericit, iubitor dincolo de orice limita, creativ, surprinzator si amuzant.
*Am o admiratie nesfarsita pentru corp. Nu inteleg de ce doctorii nu sunt mistici. Nu pricep de ce sportivii nu ingenuncheaza pe podium. La un nivel mai superficial, privesc corpurile unor femei tinere, in mers, si spun „Multumesc!”. Insa nu lor.
*Cred ca geniul nu este exceptia ci regula. Scoala nu incurajeaza geniul. Nu suporta originalitatea. Nu am nimic cu profesorii, chiar imi par a fi victime ale sistemului. Detest scoala. Dar sunt cu totul in favoarea educatiei. Scolile sunt inchisori. Educatia este libertate.
*Paradoxal, sunt nascut pentru a fi profesor. Cei mai multi studenti ma iubesc, chiar impotriva vointei lor. Nu e nicio magie la mijloc. Doar reciprocitate.
*Sunt indragostit de inteligenta. Am descoperit si o metoda de a-i stimula cresterea. O aplic impreuna cu cei din jurul meu. Ei obtin rezultate mai bune. Probabil pentru ca sunt mai tineri.

*Cred intr-un mod irational in posibilitatile uimitoare ale omului. Cred ca oamenii se pot autovindeca de majoritatea bolilor. Nu e doar credinta. Cercetez. Fac experimente. Avansez incet.

Bine ai venit in lumea mea. Pentru o vreme… si a ta!

Adrian Nuta - Infinitul mic iubindu-l pe cel Mare Infinitul-mic-iubindul-pe- cel-Mare -pdf. Adrian-Nuta-Infinitul-mic-iubindu-l-pe-cel-Mare.pdf

Niciun comentariu:

pineal gland activation

iubirea

iubirea

imbratisare

imbratisare

Unu

Unu

Unu

Unu

Unu

Unu

merkaba

merkaba

Esenta

Esenta